Tāpat Gonzales izklāsta savu skatījumu par klavierēm kā "tīru" instrumentu un kāpēc tās, pārvarot to trūkumus, var uzskatīt par "visu instrumentu karali".
Mūziķis arīdzan dalījās savā pieredzē par solo albuma ierakstu, kas tika veikts 10 dienu laikā Parīzē un kā viņš atlases procesa rezultātā nonāca līdz albuma gala materiālam.
Tika pārrunātas atšķirības starp "upright" un "grand" klavierēm, kādos apstākļos piemērots viens vai otrs variants.
Intervijas laikā mūziķis arī vairākkārt uzsver, ka cenšas nebūt "klasisks", par ko liecina gan viņa ģērbšanās stils koncertos un albuma ieraksta "blakus skaņas", lai tādējādi radītu dzīvu, autentisku skanējumu.
Sarunas noslēgumā tika skarts arī digitālo klavieru jautājums - cik lielā mērā "software piano" mūsdienās var aizstāt akustisko instrumentu.
Visa intervija: