Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes studenti guvuši vērā ņemamu panākumu - izveidojuši reklāmas klipu vasarā gaidāmajai Pasaules koru olimpiādei, kas konkursā Francijā saņēma balvu un nu jau ieinteresējis arī olimpiādes rīkotājus.

Četri aktīvi Latvijas Universitātes (LU) Sociālo zinātņu fakultātes studenti - Žanete Felsa, Andra Pērkone, Kristīne Antonova un Dzintars Balodis, apvienojoties komandā Zoom in LV, šogad izmēģinājuši savus radošos spēkus, piedaloties starptautiskā reklāmas video konkursā „Europubliciades 2014”. Tā galvenais uzdevums bija izveidot kvalitatīvu video materiālu, kas reklamētu kādu uzņēmumu vai ar ES saistītu aktivitāti. Zoom in LV izvēlējās veidot reklāmas rullīti Rīga 2014 ietvaros notiekošajai Pasaules koru olimpiādei. Filmēšanā tika iesaistīts Rīgas Gospeļkoris un jauniešu draugi, paziņas un citi aktīvisti, kas bija gatavi veltīt savu laiku internacionālas reklāmas tapšanā. Ar uzdevumu Zoom in LV tika galā necerēti veiksmīgi, jo konkursa noslēgumā Francijā, pilsētā Montpellier reklāmas rullītis ieguva Eiropas balvu – četras InterRail vilciena biļetes bezmaksas ceļošanai pa 30 Eiropas valstīm. Gatavais video materiāls jau šobrīd ir ieinteresējis arī  Pasaules koru olimpiādes rīkotājus Vācijā, kuri to izmantos kā reklāmas materiālu vasarā gaidāmajam notikumam. Lepojamies ar Latvijas Universitātes studentu padarīto un atbalstām jaunu mērķu izvirzīšanā un sasniegšanā! Jāatgādina, ka no 2014. gada 9. līdz 19. jūlijam Rīgā notiks pasaulē lielākais koru mūzikas festivāls, Pasaules koru olimpiāde (World Choir Games). Viena no pasākuma norises vietām būs arī Latvijas Universitāte, tāpat iespēju piedalīties olimpiādē izcīnījuši arī vairāki LU kori. Konkurss Europubliciades tiek rīkots katru gadu  ar mērķi noskaidrot kreatīvākos Eiropas studentu reklāmas risinājumus divās kategorijās – video reklāma un plakāts. Video kategorijas galvenais uzdevums bija izveidot kvalitatīvu audiovizuālu materiālu, kas reklamētu kādu uzņēmumu vai ar ES saistītu aktivitāti.

Dalīties