Izlase, kurā apkopoti grupas agrīnā posma daiļdarbi. Vāciņš gan uzreiz brīdina – LO-Fi, ar ko jāsaprot, ka kvalitāte būs tāda, kāda tā bija toreiz, ar apstrādi, bet ne Hai Fai vai HāDē.
Un labi, ka tā, jo tikai tā arī var nodot klausītājam tā laika noskaņu, izpratni - kādi aparāti bija, ar tādiem ar rakstīja, kādas gičas bija, ar tādām ar spēlēja.
Par šo lenti biju dzirdējis tikai nostāstus un lasījis dažus apskatus Kuldīgas pagrīdes presē. Viens nostāsts bija tāds, ka ir Mārpla izlase, kas saucas „Dambja Izlase” un ir arī otra, kas ierakstīta Kuldīgas pagrīdniekiem – „Āmuris un Sirpis”.
Un forši, ka šis ieraksts piedzīvojis mūsdienas un pārizdošanu, ar visu pabaiso kvalitāti, bet toties ar smuku, retrospektīvu vāciņu, kur grupas vecās bildes, koncertu bildes un arhīvu foto.
Liela daļa izlases repertuāra koncertos mūsdienās izskan ļoti reti, par ko vēl vairāk prieks, jo šis ripulis ir vesela laikmeta spogulis. Ar nemainīgu attieksmi pret iekārtu, kas valdīja toreiz, par ko varēja dabūt ne tikai pa biksēm, bet arī ar steku vai paciemoties VDK kambarī.
Kaut vai tikai tāpēc, ka esi neformāls vai gribi būt neformāls uz pārējo fona.
Īpaši interesanti daudziem klausītājiem būs "Mārpla" agrīnā posma ieraksti 1987 – 1989. gadam. Raimonda ironiskie teksti, kuros var samakšķerēt gan protestu, gan izteikti pret padomju valsts iekārtu un sistēmu vērsto domu.
Tas ir agrīnais „Inokentijs Mārpls” – kas savas paaudzes vienaudžiem būs lieliska klausāmviela, nostaļģija un iemesls uzmeklēt vēlreiz vecos draugus, neformāļus un cīņas biedrus. Tas ir agrīnais posms, kad vēl tikai veidojās Mārpla pancīgais skanējums, kas atkarībā no sastāva kļuva smagāks, romantiskāks vai vieglāks.
Tie, kas drillējuši uz nebēdu „Eau De Cologne” (1992, 1993) vai „Latvijas Punk/Hc” (1993) kasetes, tiem arī šis ieraksts būs zelta vērtē.
Laika gars un arhivāra vērtība – lūk, vārdu salikums, kas labi raksturo šo ierakstu.
Patīkami, ka ieraksts pieejams digitāli un diskos, bet lielākais prieks tomēr ir par audiokaseti.